Klantenservice

Wij staan u graag te woord en onze medewerkers kunnen u door hun uitgebreide ervaring uitgebreid informeren. Gaat het echter om productinfo die onze chatbot Ties snel kan beantwoorden, willen we u vragen om het eerst aan hem te vragen. De druk op onze klantenservice is op bepaalde tijden groot en Ties kan vele gesprekken tegelijk aan!

Rechts onder in het beeld ziet u het icoontje van Ties, klikt u hierop en hij staat u graag te woord!

 Chatbot Ties vindt u rechts onderaan!

En anders staat uw vraag met antwoord bij onze
- Veel gestelde vragen

Telefonische bereikbaarheid klantenservice

Onze klantenservice is tijdens kantoortijden bereikbaar per e-mail en telefonisch via 085 - 210 235 2:

  • Maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur
  • Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur 
  • Zondag is onze klantenservice gesloten

U kunt ook per email contact met ons opnemen: info@horrengigant.nl
of gebruik de onderstaande contactknop:


Bestelinformatie

Hoe plaats ik een bestelling?
Levertijd
Betaling
Bezorging
Omruilservice

Showrooms

Wij hebben 3 showrooms. In Purmerend, tevens de locatie van ons kantoor, hebben we 350m² showroom. In Hoofddorp hebben we de beschikking over 450m² showroom. En ons nieuwe vestiging in Breda.
Adressen en openingstijden showrooms

Vragen / Offertes

Onze medewerkers reageren altijd zo snel mogelijk op uw vragen die u per e-mail stelt. Wanneer het u niet lukt om via de website een hor samen te stellen, belt u ons dan gerust op.

Prijzen

Al onze prijzen worden inclusief 21% btw weergegeven.

Garantie en herroepingsrecht

Klikt u hier voor informatie over onze garantie en het herroepingrecht.

Klachten

Wij doen onze uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Maar natuurlijk kan er wel eens iets misgaan. Ook in dat geval zullen wij alles zo goed mogelijk oplossen. Klikt u hier om te lezen hoe u een klacht kunt indienen.