Reparatie, Herstel & Service

Is er onverhoopt iets niet geleverd zoals verwacht of is er schade geconstateerd? Horrengigant zal zorgen voor de juiste oplossing. Het doel is om alles zo volledig en correct mogelijk af te leveren. Neem contact op met onze klantenservice. 

Garantie

Heb je de hor in gebruik en mankeert er onverhoopt iets aan? Raadpleeg dan een medewerker van onze klantenservice. In het geval van een defect worden, afhankelijk van de garantievoorwaarden, nieuwe onderdelen per post nagezonden. De garantietermijn is per hor verschillend met een maximum van drie jaar. Voor meer informatie over de garantie klik je op deze link

Naleveren & herstellen

Mocht het voorkomen dat tijdens de bezorging iets door onze transporteur is beschadigd, zullen wij de bestelling opnieuw laten leveren. Zoals gezegd streven wij naar een zo goed mogelijk eindproduct. Wij zijn ook uitgebreid verzekerd in het geval er iets anders dan de hor beschadigd mocht raken.

Klacht melden

Wij doen onze uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en jouw bestelling goed te laten verlopen. Het kan voorkomen dat er weleens iets misgaat. Wij zullen er alles aan doen om het zo goed mogelijk op te lossen. Klachten dienen binnen 48 uur na levering van het product te worden gemeld per e-mail naar info@horrengigant.nl. Vermeldt het ordernummer, omschrijf de klacht nauwkeurig en voeg beeldmateriaal. Volgens, in overeenstemming met de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel, ontvang je van ons een inhoudelijke reactie binnen 14 dagen.